Реалізація завдань та цілей навчально-виховного процесу неможлива без постійного підвищення кваліфікації педагогічних працівників, зокрема наполегливої самоосвітньої роботи. За словами Жан-Жака Руссо, тільки самоосвітня робота спроможна сформувати справді ерудовану та всебічно розвинену особистість, якою, без сумніву, має бути освітянин.
Традиційно, наприкінці атестаційного періоду, вчителі, вихователі Слов'янського району, які атестуються в поточному навчальному році, презентували рівень своєї педагогічної майстерності за міжатестаційний період. Педагоги шкіл району результативно працювали над підвищенням свого професійного рівня шляхом проходження курсової перепідготовки, самоосвіти, вивчення і впровадження в практику роботи інноваційних технологій навчання і виховання. Всі вчителі, які атестувались на підтвердження чи присвоєння вищої категорії і педагогічних звань, представили матеріали з досвіду роботи над проблемним питанням, методичні посібники, розробки уроків, позакласних заходів і інше, взяли активну участь у роботі районних педагогічних читань, а також у районному фестивалі педагогічних ідей на тему «Інноваційна діяльність педагога, як необхідна складова у формуванні компетентності вчителя», районній виставі "Творчі сходинки педагогів”.
Атестаційною комісією при районному відділі освіти було проатестовано 40 вчителів за поданнями атестаційних комісій І рівня з такими висновками:
- підтвердити вищу кваліфікаційну категорію та педагогічне звання «Учитель – методист» - 2 чол.;
- підтвердити вищу кваліфікаційну категорію та педагогічне звання «Старший учитель» - 4 чол.;
- підтвердити вищу кваліфікаційну категорію – 7 чол.;
- підтвердити вищу кваліфікаційну категорію та педагогічне звання «Вихователь-методист» - 2 чол.;
- підтвердити вищу кваліфікаційну категорію та присвоїти педагогічне звання «Старший учитель» - 2 чол.;
- установити вищу кваліфікаційну категорію – 5 чол.;
- відповідає займаній посаді – 8 чол.;
- підтвердити кваліфікаційну категорію «Методист 1 категорії» - 2 чол.
Атестація дала змогу визначити рівень знань, умінь, творчості педагога, об’єктивно оцінити його діяльність. Це стимул для досвідчених і справжня школа для молодих педагогів.